dissabte, 14 de novembre del 2009

JOSH WINK

14/11/2009:


Mentres escric aquestes línies, és molt probable que el Josh Wink estigui punxant a la sala Boulevard Culture Club de Barcelona. No sé gran cosa d'aquest DJ, però en tinc prou sabent que té producció pròpia i fa alguna cosa més que punxar el que han creat altres.

No m'estenc més, ja que estic sota mínims. Buscant informació sobre el Josh Wink, m'he instalat un virus força potent que m'obligarà a fer coses definitives, i són coses que no vull fer.

Bé, us deixo amb el seu tema més famós, en una versió del 96 (crec, no he pogut buscar massa) tot i que el tema és del 95.

Per culpa del maleit virus, he hagut de retardar 24 hores la publicació d'aquesta entrada.

Ja sabeu, lluns tancats i el so a tota canya.
Que en gaudiu.

Nacionalitat: Estats Units
Plana Web:
Webs d'interés:

ANY: 1996
Maxi: Higher State Of Consciousness




01 - Higher State Of Consciousness (Radio Edit) (Dex And Jonesey) (3:39)
02 - Higher State Of Consciousness (Original Tweekin' Acid Funk Mix) (6:16)
03 - Higher State Of Consciousness (Dex & Jonesey's Higher Stated Mix) (6:44)
04 - Higher State Of Consciousness (Mr Spring's Maggott Mix) (7:13)
05 - Higher State Of Consciousness (Itty Bitty Boozy Woozy Mix) (6:06)
06 - Higher State Of Consciousness (Jules And Skins Long Epic Mix) (6:37)

Higher State Of Consciousness (Radio Edit) (Dex And Jonesey)