dijous, 6 d’agost del 2009

LUZ CASAL

06/08/2009:
Seguint amb el Festival dels Jardins de Cap Roig, el proper dia 10, serà el torn de la Luz Casal. No és que sigui una cantant especialment admirada per mi, però sí que té unes quantes cançons que em mereixen molt de respecte. Probablement és influència de la meva dona, que a ella sí que li agrada.

Bé, amb motiu d’aquest concert en terres de la costa Brava, penjo una d’aquestes cançons a les que abans em referia. Una cançó sensible i d’amor, i que al mateix temps, s’allunya completament de la “nyonyeria” amb la que acostumen a caure les cançons d’amor. Ja que la meva dona, és la “culpable” que m’agradi aquesta cançó, doncs per ella és aquesta cançó. La cançó es titula “Lo eres todo”.

Ja sabeu, llums tancats, i el so a tota canya.
Que en gaudiu.

Nacionalitat: Espanya.
Web oficial: http://www.luzcasal.es/
Webs d'interès:

ANY: 1995
Àlbum: Como la flor prometida.















01 - Flor prometida
02 - Capítulo acabado
03 - Entre mis recuerdos
04 - Lo eres todo
05 - Como la lluvia al sol
06 - Besaré el suelo
07 - Vengo del norte
08 - País
09 - Inés
10 - Plantado en mi cabeza
11 - Te ofrezco lo que tengo
12 - Dormir

Senzill: Lo eres todo (Vídeo no oficial)