dilluns, 7 de febrer del 2011

HURTS - Blood, tears and gold.

07/02/2011:
Foto feta per btretze

El proper dissabte, toquen a la Sala Apolo, Hurts, pocs mesos desprès de fer-ho a la Sala Bikini. Tenint en compte els temps que corren, és una clara demostració de l’èxit de públic que està aconseguint aquest duet de cançons precioses i aspecte impol·lut.

No tinc gaire cosa més per afegir del que vaig dir l’altre cop, i, sorprès per veure com un grup toca dos cops en la mateixa ciutat amb tant poc temps de diferència, concretament una mica més de tres mesos, aprofito per penjar el vídeo d’una de les seves precioses cançons. Concretament “Blood, tears and gold”, que és de les que més em toca la fibra. Per mi és una d’aquelles cançons que la bellesa es torna música. Potser, m’agradaria destacar que si bé són un grup amb “bon gust”, en aquest vídeo, que el trobo bo, hi surt una cosa, que considero que no és de massa bon gust, fins el punt, que diria que s’ha apropa a lo “hortera” (i que consti que no m’agrada gens utilitzar aquesta paraula, ni tinc cap autoritat moral ni estètica per utilitzar-la)

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, I el so a tota canya.

ANY: 2010
Àlbum: Happiness
 
















Blood, tears and gold


1 comentari:

btretze ha dit...

Al revés, me n'alegro que t'agradés la foto. El dissabte tornaré a estar allà per veure'ls. Em tenen el cor robat.

A veure si fan alguna variació en relació a l'anterior concert, que pel que he pogut veure, era com una mena de presentació patrocinada per Movistar, però crec que el concert "oficial" és el d'aquest cap de setmana, però tampoc em facis molt cas...