dimarts, 26 d’octubre del 2010

HURTS - Wonderful life

26/10/2010
Aquest dimarts, toquen a la Sala Bikini un dels grups que podríem anomenar-los, com el grup de l’any. Jo els vaig conèixer gràcies a btretze, i potser el meu entusiasme inicial desprès de sentir-los va ser una mica exagerat, però és evident que alguna cosa tenen.

La seva música i la seva estètica són plenes de “bon gust”, minimalisme, bellesa, discreció, elegància i poques estridències però no falta la dosi de posat prepotent I pretensiós, que fa que tot junt, tingui un gust a “classe” I categoria. Es un d’aquells grups que sembla que ni suïn, ni els hi surtin grans, i tot sigui perfecte. Pel meu gust, fins I tot, massa.

El seu dics és ple de precioses cançons ben construïdes però jugant sobre segur i sense arriscar, musicalment parlant, ni una gota d’aquella suor que no tenen. Un disc per escoltar I deixar-se portar per una bellesa falsa I encisadora que refresca els nostres sentits amb un minimalisme que fa que re ressalti, I que sigui el conjunt de tot plegat en que ens captiva.

Pel que he pogut veure en algun vídeo, el concert no serà una d’aquelles festes boges que recordarem tota la nostra vida, però si mes no, porten una bateria, que sempre ajuda al espectacle. Els seus concerts, I ho dic sense haver-ne vist cap, son per escoltar i res mes, que ja està prou bé.

Penjo el vídeo clip d’un dels seus èxits d’aquest any i una de les seves cançons més mogudes, Wonderful Life.

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, I el so a tota canya.

ANY: 2010
Àlbum: Happiness



CD Single: Wonderful Life



















Més cançons i més informació.

2 comentaris:

btretze ha dit...

La veritat és que en directe sonen bé. Han fet petites versions de les cançons que el hi donen més vida.

Però com saps, jo n'estic ben enamorada, així que el meu criteri queda una mica emboirat.

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
El teu criteri, de moment, és molt més que valit.
Salutacions.