dissabte, 18 de desembre del 2010

DE/VISION - Rage

18/12/2010:

Avui toquen a Barcelona DE/VISION, precisament, el mateix dia que es juga el derbi ( . . . no sé com anomenar-lo, ja que no és un derbi ni barceloní, ni català . . . i si dic metropolità, els de l'Espanyol s'enfaden) entre l'Espanyol i el Barça, i resulta curiós, ja que en el meu anterior comentari sobre DE/VISION, els comparava amb l'Espanyol.

Les coses no han canviat massa entre DE/VISION i jo durant aquest any. Per mi segueixen sent un grup que promet molt , però que finalment, no acabem de connectar. La prova més gran d'això és que quan vaig sentir el seu últim disc, vaig pensar que finalment havien fet un disc que m'agradaria, però finalment, després d'escoltar-lo molts cops, crec que només dues cançons superaran la prova del cotó. Una d'aquestes dues cançons és la que penjo avui, “Rage” en format vídeo clip.

“Rage” suposo que és el que podrem veure avui al partit entre l'Espanyol i el Barça, i ho dic quan fa pocs minuts què ha començat el partit (el Barça acaba de marcar el primer gol) però espero que sense els salvatges de l'any passat, van tirar bengales a les grades, i que per sort, la cosa no va anar a més.

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.

ANY: 2010
Àlbum: Popgefahr


















Senzill: Rage