dissabte, 14 de febrer del 2009

DE/VISION - Ghosttrain

13/02/2009:
La setmana passada, De/Vison ens van visitar per fer un concert, i aquest és el motiu que siguin els protagonistes d’aquesta setmana.

Algun cop, he qualificat a algun grup per mi important, com un grup de Champions League i aquest no seria el cas de De/Vision. Seguint amb el símil futbolístic, De/Vision, per mi són com el R.C.D Espanyol (amb “D” de “deportiu”) un equip que m’és indiferent, que de tant en tant, ho fan tant malament que baixen a segona divisió. I que de tant en tant ho fan prou be, per poder jugar la Copa de la U.E.F.A. I excepcionalment, guanyen la Copa del Rei.

Per mi, De/Vision és un grup amb males cançons, amb cançons regulars i amb bones cançons i excepcionalment, amb cançons que puc qualificar de “la millor cançó mai escrita”. També és veritat, que algun dia, m’hagi de menjar això amb patates, i considerar a De/Vision com un dels grans.

En el cas d’avui, “Ghosttrain”, és tracta del que abans en diríem una cara B, i és un tema instrumental. Tractant-se d’una cara B, no he trobat cap vídeo per la xarxa, i m’he l’he currat jo (m’esforçat una mica més que en els anteriors)

Ja sabeu, llums tancats i el so a tota canya.
Que en gaudiu.

ANY: 1998
MaxiCD: We Fly ... Tonight





















2 comentaris:

btretze ha dit...

No està malament la comparació futbolística, però per mi estan per sobre d'un equip que sempre es queda a les portes de tot.

Potser serien més un València: un bon equip, sempre estan per dalt molestant, no són els millors però s'hi acosten.

Temes com: try to forget, new drug, still unknown, your hands on my skin, o pràcticament tot l'últim cd (Noob) són mooooooooolt bons.

Per cert, amb quin programa fas els videos? Queden prou bé!

música: ni temps ni espai ha dit...

Hola.
“Your hands on my skin” m’agrada força. La resta no m’acaben de fer el pes.

Sobre “Noob”, la veritat és que tothom en parla molt be de l’àlbum. Li hauré de dedicar una estona.

Gràcies pel teu comentari sobre els meus “vídeos”. Ets molt amable.
Faig servir el Windows movie maker. És molt intuïtiu I fàcil de manipular, però amb poques eines.

Salutacions.