dilluns, 10 d’agost del 2009

THE OFFSPRING - Pretty fly (For a white guy) (Video & Live)

10/08/2009: 

M’agrada pensar que soc una persona que m’agrada tot tipus de música, i que penso que totes les músiques tenen els seu espai i el seu temps, però m’enganyaria a mi mateix, si pensés de mi que no tinc prejudicis musicals. La veritat és que els tinc. Hi han estils musicals que no m’acaben de convèncer, i sorprenentment, quasi tots venen del continent americà.

Les cançons que siguin estrictament fidels a estils com el tango, la samba, el merengue, la salsa, la ranchera, el country, el rap o el punk-rock californià, difícilment m’agradaran. Però sempre hi han excepcions. En aquest cas és amb el punk-rock californià, del que normalment penso que és una música infantil (per molta guitarra elèctrica amb mega-turbo-distorssion-thunder-sound-system-ultra-drive que hi hagi) però The Offspring han aconseguit que me’ls miri d’un altre manera. De moment han pogut col·locar dues cançons seves com “la millor cançó mai escrita” del meu particular billboard, i a unes quantes més els hi he posat l’etiqueta de “escoltar amb més atenció i calma”.

En definitiva, que The Offspring, sense ser un grup excepcional, sí són una excepció en positiu per mi, i com a més, avui dilluns, toquen al Razzmatazz de Barcelona, doncs penjo una d’aquestes dues cançons de les que he parlat abans, “Pretty Fly (For a White Guy)” en vídeo clip i en directe. Per cert, en el directe, podem veure com la economia del “low cost” no pot ser bona, ja que substitueixen, les noies que fan els cors, per un pad de precisió electrònica.

Ja sabeu, llums tancats i el so a tota canya.
Que en gaudiu.

ANY: 1998 
Àlbum: Americana



















Maxi: Pretty fly (For a white guy)














Pretty fly (For a white guy)


Pretty Fly (For a White Guy) (Live)