diumenge, 21 de juny del 2009

ROGER HODGSON

Nacionalitat: Anglaterra.
Web oficial: http://www.rogerhodgson.com/
Webs d'interès:

ANY: 1984
Àlbum: In the eye of storm.

01 - Had a dream (sleeping with the enemy)

03 - Lovers in the Wind.
04 - Hooked on a problem.
05 - Give me love, give me life.
06 - I´m not afraid.
07 - Only because of you

ANY: 1987
Àlbum: Hai hai.

01 - RIGHT PLACE
02 - MY MAGAZINE
03 – LONDON
04 - YOU MAKE ME LOVE YOU
05 - HAI HAI
06 - WHO’S AFRAID
07 - DESERT LOVE
08 - LAND HO
09 - HOUSE ON THE CORNER
10 - PUPPET DANCE

ANY: 1988
Death and a zoo (Directe 1998 a Argentina)

ANY: 2000
Àlbum: Open the door

01 - ALONG CAME MARY
02 - THE MORE I LOOK
03 - SHOWDOWN
04 - HUNGRY
05 - THE GARDEN
06 - DEATH AND A ZOO
07 - LOVE IS A 1000 TIMES
08 - SAY GOODBYE
09 - OPEN THE DOOR
10 - FOR EVERY MAN

5 comentaris:

btretze ha dit...

"Logical Song" encara em posa els pèls de punta...

http://www.youtube.com/watch?v=Zq1ZzF-Cndo

Només per sentir aquesta cançó crec que valdria la pena anar a veure'l, però ara mirava preus i 36-48€ són massa, sobretot tenint en compte que la setmana que ve toca Pet Shop Boys i encara tinc pendent la compra de l'últim cd de VNV Nation (a part que haig d'estalviar per TOY, And One, Mesh, VNV també vindran de concert...)

Vaig a buscar algun cd d'aquest home a veure què tal perquè la que has penjat no em desagrada

música: ni temps ni espai ha dit...

Quina sorpresa. No m'esperava que t'agrades aquest tipus de música.
Una sorpresa molt agradable.

"THE LOGICAL SONG" a mi també m'agrada, però en prefereixo altres.

Realment el preu del concert no el trovo massa car, però cal prioritzar.

VNV nation també venen? perfecte.

Salutacions.

Brian ha dit...

No coneixia ni London ni aquest LP. Si que tenia, en el seu moment, al In The Eye of the Storm - bonissim!

De Supertramp, pos, si m'agraden els hit-singles de Breakfast In America pero prefereixo les peces més llarges i diversos musicalment, com Rudy, School, Fool's Overture, que feien abans.

Brian ha dit...

No coneixia ni London ni aquest LP. Si que tenia, en el seu moment, al In The Eye of the Storm - bonissim!

De Supertramp, pos, si m'agraden els hit-singles de Breakfast In America pero prefereixo les peces més llarges i diversos musicalment, com Rudy, School, Fool's Overture, que feien abans.

música: ni temps ni espai ha dit...

A mi, de Supertramp, m’agrada quasi tot.
Salutacions.
:)