dijous, 25 de juny del 2009

THE PRETENDERS

24/06/2009:
Diuen que l’home és l’únic animal que s’entrebanca dos cops amb la mateixa pedra, i sembla que aquesta dita és certa de debò. Un altre cop, i ja en van dos, vaig tenir una errada imperdonable, dient que The Pretenders, tocarien el 5 de Juny, quan en realitat toquen el proper 5 de Juliol. Potser m’ho hauré de fer mirar, ja que els castellans tenen la dita que diu “no hay dos sin tres”. Tant debò no sigui així.

Bé, aquesta errada m’obliga a penjar una tercera cançó d’aquest grup em poc temps, i això vol dir que si no m’oblido de re, difícilment tornaré a parlar d’aquest grup, ja que no tenen, segons el meu gust, cap cançó més que tingui cabuda en aquest blog, per tant, el dia que toquin al Festival de la Porta Ferrada, no penjaré res d’ells.

Ja sabeu, llums tancats, i el so .... com vulgueu. No és cap cançó per despentinar-se.Que en gaudiu.



05/06/2009:
Tal com vaig dir l’altre dia, els esdeveniments es precipiten, i m’obliguen a penjar una cançó diària, cosa que no m’agrada massa, ja que així no es poden assimilar les cançons.

Avui, al Festival de la Porta Ferrada han tocat els Pretenders, i com no crec que tingui moltes oportunitats per parlar d’ells, no aprofito per penjar un altre cançó del grup, que tenen mes d’una bona cançó (tampoc moltes mes).

Avui penjo una cançó, amb cert aire “tonto”, però que poc a poc et va enganxant.

Ja sabeu, llums tancats, i el so .... com vulgueu. No és cap cançó per despentinar-se.
Que en gaudiu.

30/05/2009:
A la propera edició del Festival de la Porta Ferrada a Sant Feliu de Guíxols, serà on The Pretenders tocaran aquest estiu. Per mi, un grup de segona però que de tant en tant, feia bones cançons. D’aquest grup cal destacar a la seva líder, la Chrissy Hynde, que és tot un personatge, amb tota una historia al darrera. Gens fàcil la vida d’aquest grup, plena de tragèdies i sempre rodejada de relacions turmentoses. La Chrissy Hynde és probablement la persona que ha tingut més relacions personals. Ja m’enteneu, amb diferents estrelles del rock. És, sense cap mena de dubte, una persona carismàtica. És una d’aquelles persones, que sense saber perquè, ets sens atret per ella. Indomable i activista, dura i emotiva al mateix temps, no va deixar que ningú ni re, aturés el seu projecte. Avui amb quasi 60 anys, segueix a sobre dels escenaris i traient nous discos.

Poso el directe d’una cançó, que em va fer veure al seu moment, que això de la música seria important per mi. Va ser una de les primeres cançons que vaig ser conscient que m’agradava. Poc després vaig descobrir, que no seria el seu estil, cançons pop-rock senzilles, el que més m’agradaria, però va ser un dels meus primers contactes intensos amb la música.

En el directe que poso, podem veure al grup, a més a més de la Chrissy Hynde, al primer bateria de la banda, que a tronat al grup. Tots dos, són de la mateixa quinta, i ningú ho diria. Potser, això de ser vegetarià, té els seus beneficis, tot i que el que crec, és que la Chrissy Hynde, és una d’aquelles persones, dotades d’una genètica especial.

Ja sabeu, llums tancats, i el so .... com vulgueu. No és cap cançó per despentinar-se.
Que en gaudiu.

Nacionalitat: Anglaterra.
Web oficial: http://www.thepretenders.com/
Webs d'interès: http://www.pretendersarchives.com/MainMenu.html
http://es.wikipedia.org/wiki/The_Pretenders#Discograf.C3.ADa

ANY: 1979
Senzill: Brass in Pocket (Directe)








Senzill: Kid (Vídeo Clip)


























ANY: 1980
Àlbum: Pretenders


















01 – Precious
02 - The Phone Call
03 - Up The Neck
04 - Tattooed Love Boys
05 - Space Invader
06 - The Wait
07 - Stop Your Sobbing
08 – Kid
09 - Private Life
10 - Brass In Pocket
11 - Lovers Of Today
12 - Mystery Achievement

ANY: 1986
Àlbum: Get close





















01 - My Baby
02 - When I Change My Life
03 - Light of the Moon
04 - Dance!
05 - Tradition of Love
06 - Don't Get Me Wrong
07 - I Remember You
08 - How Much Did You Get for Your Soul?
09 - Chill Factor
10 - Hymn to Her
11 - Room Full of Mirrors

Senzill: Don’t get me wrong (Directe)