dissabte, 7 de febrer del 2015

KATY PERRY – I kissed a girl (Live 2013)


07/02/2015:


El proper dia 16 de Febrer, tindrem a la Katy Perry a casa nostra fent un concert. No és que m'agradi massa, però tampoc em desagrada i em cau simpàtica, i la trobo molt guapa. Ve a casa nostra potser en el seu millor moment, ja que ara per ara, és la única persona, juntament amb en Michael Jackson, que pot dir que a posat 5 senzills d'un mateix CD entre les 10 cançons mes venudes. I també pot dir que es la cantant que ha aconseguit mes audiència en el tradicional concert de la mitja part de la Super Bowl, que s'ha celebrat fa pocs dies. De fet ni es tant guapa, ni te una veu excessivament especial, ni balla massa bé, ni . . . però sembla que fa la feina fen feta i és llesta, i sap que ha de fer per ser a dalt de tot.

De fet, jo no conec a la Katy Perry per ella mateixa. La vaig conèixer per el vídeo clip d'una cançó de 3OH!3 on sortia una noia que em va impressionar i vaig haver de buscar a veure qui era. La meva sorpresa va ser veure que era la autora d'una cançó que m'agradava molt. La cançó és “I kissed a girl” i la poso en un directe de 2013. Si algú va al concert i vol deixar alguna critica o la seva impressió, hi estaré molt agraït.

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.
Què en gaudiu!!

ANY: 2013
I kissed a girl (live)