dissabte, 7 de setembre del 2013

THE B-52s - Love shack


07/09/2013:


Avui aniré de boda. Fa anys que no vaig de boda i serà el primer cop que les meves files vagin a una cerimònia i festa d'aquest tipus. Suposo que esperen alguna cosa semblant a la que veuen a les pel·lícules, i no serà ben bé el mateix. Els americans ho fan d'una manera i nosaltres ho fem d'un altre. Estan emocionades, ja que s'han fet la manicura. Aniran a la perruqueria a fer-se un recollit especial, estrenaran arracades i es vestiran de llarg. Això sí, estan preocupades per veure amb seuran a taula.

A les bodes, normalment ens ho passem bé, ja que tothom participa de la festa fent el que li toca, encara que de tant en tant, hi ha qui se li en va l'olla. La cerimònia, sigui religiosa o no, potser emotiva i es el preludi d'un festival d'obscè malbaratament de beguda i de menjar, fins el punt que ens permetem la frivolitat de rebutjar menjar que sabem car. En canvi, la beguda, no en deixem ni gota.

Recordo la meva boda com un dels millors dies de a meva vida. Ni va ser estressant, ni vaig passar nervis ni dubtes. Nomes em vaig deixar dur per la pròpia festa, i va ser un dia genial. Des de la meva boda que penso en les bodes com una cerimònia d'extrema alegria.

No em queda mes, que celebrar aquest esdeveniment amb una cançó que parli d'amor, i que sigui alegre (molt alegre) i m'he decidit per “Love shack” dels The B-52s. Un grup que es va caracteritzar per sobre de tot, per ser divertit. No són un dels meus grups favorits, però tenen algunes cançons que les trobo genials, com a que poso avui.



Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.
Què en gaudiu, i felicitats, als nuvis.

ANY: 1989
Àlbum: Cosmic thing


Senzill: Love shack