dissabte, 13 d’abril del 2013

RAMMSTEIN – Du riechst so gut (Live 2005)


13/04/2013:

El proper diumenge, toquen a Barcelona, els Rammstein. L'espectacle està servit. Rammstein és un bon producte amb un disseny comercial impecable. Directes espectaculars. So atronador. Lletres senzilles i ambigües, on de tant en tant, deixen anar algun missatge. Cançons senzilles amb uns arranjaments que les redimensionen i les vesteixen d'èpica i potència. Pel meu gust, són una mica previsibles, musicalment parlant, però també he de reconèixer que fàcilment em deixo seduir per la seva proposta, i tenen un bon grapat de cançons que em motiven i em provoquen, que en el fons, és el que el grup pretén fer, amb la seva posada en escena, la seva música, les seves lletres i la seva imatge. De fet, en algunes coses, em cauen força simpàtics.

La seva visita a casa nostra, és motiu suficient per dedicar-los un entrada en aquest blog, i ho faig amb una de les seves cançons que més m'agraden i que he escollit a l'atzar. Ha estat aquesta com podria haver estat qualsevol altre de la vintena de cançons seves qua m'agraden. La cançó és “Du riechst so gut”, en un directe de la gira de 2005, i de la qual, en van fer un DVD.

Ja sabeu, llums tancats i el so a tota canya.
Que en gaudiu.

ANY: 2006
DVD: Völkerball


2 comentaris:

btretze ha dit...

Hi vaig poder anar!!! Vaig aconseguir una entrada a la reventa al preu original el dia abans :)

Molt divertit, tot i que hi havia molta gent i no estic gaire acostumada a estar tan lluny. Però val la pena veure'ls almenys una vegada a la vida per l'espectacle que porten amb ells.

Cançó molt bona la que has compartit.

música: ni temps ni espai ha dit...

Sempre buscant-te la vida, per ser a tots els llocs interessants!!!!, ja he vist la teva crònica. (impecable com sempre)

Jo vaig estar a punt d'anar a un concert seu a finals dels 90, però al final, em van concertat una petita intervenció quirúrgica, es mateix dia, així que aquests, se m'han escapat :)

Salutacions