dimarts, 9 d’octubre del 2012

OOMPH! – Brennende liebe (Feat. L'ame immortelle)

09/10/2012:

Com ja he comentat algun cop, a part de la música i la política i alguna altre cosa, una de les meves aficions és el cinema amb una certa debilitat per la ciència ficció, i no em perdonaria que mentre s'està celebrant el Festival de cinema de Sitges, especialitzat en aquest tipus de cinema. De fet, el festival inclou el gènere “Fantàstic” i el del “Terror”. I és que no és el mateix la ciència ficció, el gènere fantàstic i el del terror, tot i que hi han pel·lícules, que fàcilment barregen aquests gèneres. Un dia, amb temps hauria de parlar d'això.

La veritat és que porto uns anys una mica allunyat d'aquesta afició, amb petites incursions esporàdiques i crec que estic deixant passar coses que desprès me'n penediré.

Aquest festival, també em dona la oportunitat de parlar de Oomph!, un grup alemany que el dia 15 d'aquest mes, tocaran a la Sala Bikini de Barcelona. Com avui no vaig gens bé de temps, ja miraré de parlar d'aquest grup la setmana que ve. Però tal com deia, el festival de cinema de Sitges, em dona peu a parlar de Oomph!, perquè és un grup de Rock amb petits tocs electrònics amb una clara influència, si més no estètica, en el cinema i en les histories clàssiques de ciència ficció i terror (tot i que sembla que últimament han deixat enrere aquest estètica, i fins i tot fan una música més POP). Te varis vídeos ambientats en grans clàssics d'aquest tipus de cinema (algú també podria dir que són clàssics de la literatura, i també tindria raó) Concretament, presento la cançó “Brennende liebe” on hi col·labora L'ame immortelle, ambientada en el mite de Frankenstein.

Si escolteu aquesta cançó, s'hauria de fer amb els llums tancats i amb el so a tota canya.
Que en gaudiu.

ANY: 2003
Àlbum: Wahrheit oder Pflicht

ANY: 2004
CD-Single: Brennende liebe




2 comentaris:

btretze ha dit...

A mi m'encanta el cinema, però no el de terror. I tal com dius, com que a vegades es barreja el de ciència ficció i fantàstic amb el terror, quasi sempre m'acabo tirant enrere. La pel·lícula me l'ha de recomenar algú de qui em refii i així estar segura de què no em cagaré de por.

Sobre Oomph! (dels quals també volia escriure aquests dies) els he descobert fa relativament poc i no em desagraden, però cau en dilluns, i tinc classe, així que em sembla que no hi aniré i així també estalvio una mica. Tot i això, el darrer disc encara no m'ha fet el pes, potser sóc més dels seus greatest hits.

música: ni temps ni espai ha dit...

A mi tampoc m'agrada el cinema de terror,(pesadilla .... Viernes 13, se lo que hicisteis . . .) però el de tensió, SÍ (Alien, CUBE) el que no m'agrada el el de "sustus" i el de sang i fetge sense sentit ni raó.

Sobre Oomph!, he trobat això (http://www.youtube.com/watch?v=bYxpODBiUdw) és un concert de fa un mes, amb la canḉó que els vaig descobrir (tinc el vinil d'aquesta cançó) Si puc, faré una entrada explicant la meva poca relació amb Oomph!

Salutacions