dissabte, 16 de juny del 2012

MODESELEKTOR – Sucker pin (Directe – Praga 2009)


16/06/2012:

Avui inauguro el format ràpit, i ho faig amb Modeselektor,, que avui toquem (toquen?) al Sònar. La veritat és que no tinc massa cosa a dir ni de Modeselktor ni del sonar (D'això és tracta el format ràpid) De Modeselektor, em van deixar un CD seu, i no em va agradar massa, però si que hi havien dos cançons que em van agradar i força. És una de les que presento avui, “Sucker pin” en un directe (Sí, crec que ho podem catalogar de directe)

Del Sònar, doncs que només hi vaig anar un cop, en els inicis (2na o 3ra edició) per veure a un amic meu que tocava, i al final no els vaig veure,

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.


ANY: 2007
CD: Happy birthday!


















ANY: 2009