divendres, 23 d’octubre del 2009

CLUB SUPER 3 - Tots som súpers

27/10/2009:







Després d’uns dies barallant-me amb el meu ordinador que s’havia espatllat, puc tornar a penjar cançons d’aquelles que tant m’agraden. Aquest cop li toca al Club Súper 3, ja que el passat cap de setmana, van fer la festa anual d’aquest club, i evidentment, ens hi va tocar anar.

Pels avorrits adults com jo, la festa no es massa engrescadora, però els infants s’ho passen pipa, fent coses que a casa consideren que són molt avorrides.

El Club Súper és important pels nostres infants, ja que ajuda a que la nostra llengua es normalitzi dins de la població més petita, i a més, fomenta tot un seguit de valors molt positius, que no tots els clubs similars d’altres cadenes, fomenten.

Però a més, últimament, s’han acompanyat d’un repertori de cançons força encertades i ben fetes. Que són molt efectives, fins al punt, que estic segur que cantades en un altre idioma i per un altre estil de personatges o de grup, tindrien més valor del que se’ls hi dona. S’ha de felicitar a en Marc Parrot per la feina feta.

En aquest cas, penjo, el que podria ser l’himne actual del club, i després d’uns dies, on he estat histèric per culpa del meu pobre i vell ordinador, paga la pena per un dia, ser positiu i mirar la vida amb esperança.

Ja sabeu, llums tancats i el so a tota canya.
Que en gaudiu.


ANY: 2006
Àlbum: Benvinguts al Club














Tots som súpers (Vídeo clip)


Més cançons i més informació.