diumenge, 14 de març del 2010

NITZER EBB - Kick it (Live)

13/03/2010:

Quan uns han estat el millor grup del món, poden passar anys que continuen sent els millors del món, i de la historia. I és que estic eufòric després de la demostració de poder que va fer ahir Nitzer Ebb en el seu concert a Barcelona.

Tot i que els seu últim disc és brutal, anava amb poques espectatives, ja que el concert de fa 5 anys, ja no va ser el mateix que altres cops. A més, em feia molt respecte el local, ja que recordo que tremolava el terra, quan la gent es posava a ballar (Ara ja no)

Però vaig topar de front amb un tren imparable, que passats els anys, continua en forma i amb potència. Pel YouTube, havia vist uns Nitzer Ebb que deixaven veure que els anys havien passat, i l'energia es perdia. M'equivocava. Vaig ballar com un boig, quasi tots els temes que van tocar durant l'estona llarga que van estar sobre l'escenari, entregant-se amb entusiasme i força.

I dic quasi tots els temes, perquè van començar amb "Promises", i va sonar una mica estranya. Com fluixa, i vaig pensar que la cosa no aniria bé. Però van seguir amb "Let you body learn" que és un "aixeca- morts" i a partir d'aquest moment, tot va sonar com havia de sonar, i tothom es va a posar a ballar fins a la fi del concert.

Be, fins a la fi no, ja que va haver-hi, per mi una sorpresa important, ja que van tocar "I'm undone",una cançó del seu ultim disc, que no em pensava que tocarien, i que és una semi balada .............preciosa.

En definitiva, m'ho vaig passar molt bé, com feia en els seus concerts de fa 15 anys abans.

Van faltar temes, com "Ascend", "Fun to be Had", o "Kick it", però és clar, amb 6 discos, ja no hi ha temps per tot.

Precisament penjo un directe televisiu, de "Kick it", del seu disc Big Hit, que molts diuen que és un disc molt dolent, i que jo el trobo, tant bo com qualsevol altre dels, per mi, i avui que estic un pel eufòric, el millor grup de tota la historia. Molt diferent del que vaig veure ahir, però igual de bo.

Si escolteu aquesta cançó, s'hauria de fer amb els llums tancats i amb el so a tota canya.

ANY: 1995
Àlbum: Big Hit


Senzill i Maxi: Kick it


Kick it (Live TV)




Més cançons i més informació

3 comentaris:

btretze ha dit...

Me n'alegro que anés bé.

Profuturus ha dit...

Tras el subidón del concierto, el otro día, esto supone un tremendo bajón. Pero tu eres así y ahí está la gracia.

música: ni temps ni espai ha dit...

Btretze:
Tot va anar molt bé.
llàtima que no hi anessis.

Taludio.
Ja em coneixes. De fet fa molt que em comeixes, oi?
M'agrada molt veure't per aquí i espero veure-t'hi sobint.
salutacions i records.