dilluns, 28 de desembre del 2009

SPANDAU BALLET

28/12/2009:


Gràcies a les futes d'aigua que he patit aquests darrers mesos, he hagut (i he de fer encara) reformes a casa.

Per altre banda, la visita d'un amic meu a aquest blog, va fer que em fes uns suggeriments que he decidit seguir, i per tant, he de fer reformes al blog, que podria ser que comportés alguna molèstia a algú que em segueixi, i és per això que demano disculpes.

Tot això de fer reformes, m'ha fet recordar a Spandau Ballet, que van titular "Reformation" a una de les seves cançons a l'any 1981. També li van posar aquest nom a la seva casa editora. No en van tenir prou i van titular "Reformation" a un triple CD amb remixes, directes i rareses. I finalment, la seva actual gira de retrobada, també es diu "Reformation Tour".

Com aquest magnífic tema, no va ser single, he hagut de fer jo el vídeo.

Reformation (Vídeo no oficial per ntne)

Més cançons i més informació