dimecres, 9 de desembre del 2009

MARILYN MANSON

08/12/2009:

Fa dies que estic aturat, i s'ha m'ha acumulat la feina, així doncs, aniré al gra.

El passat divendres, Marilyn Manson va fer un concert a Barcelona i això és prou motiu per dedicar-los una estoneta, a aquest grup que sempre s'han presentat d'una manera peculiar. Des del meu punt de vista, sempre han estat un grup interessant, tant musicalment com visualment.

Musicalment sempre han estat potents i amb un so molt personal, amb una clara vocació guitarrera, recolzada per una base electrònica ben construïda. No estic segur, i ara no tinc temps de mirar-ho, però sembla que darrera d'aquest so tant peguliar de Marilyn Manson, hi és en Bon Harris de Nitzer Ebb

I visualment, doncs em semblen força interessants, ja que busquen precisament passar inadvertits, i ho fan amb una proposta que busca (i troba) el glamour, i fins i tot l'erotisme, en la imperfecció i el defecte, provocant a tothom d'una manera o altre.

Bé, us deixo amb "The Dope Show", un dels seus vídeo-clips mes provocadors i una canó esplendida.

Ja sabeu. Llums tancats i el so a tot canya.
Que en gaudiu.

Nacionalitat: Estats Units
Web oficial: http://www.marilynmanson.com/
Web d'interès: http://www.mansonwiki.com/wiki/Main_Page
http://ca.wikipedia.org/wiki/Marilyn_Manson

ANY: 1998
Àlbum: Mechanical Animals


01 - Great Big White World
02 - The Dope Show
03 - Mechanical Animals
04 - Rock Is Dead
05 - Disassociative
06 - The Speed Of Pain
07 - Posthuman
08 - I Want To Disappear
09 - I Don't Like The Drugs (But The Drugs Like Me)
10 - New Model No. 15
11 - User Friendly
12 - Fundamentally Loathsome
13 - The Last Day On Earth
14 - Coma White

Senzill: The Dope Show (Vídeo Clip oficial)


1. The Dope Show
2. The Beautiful People
3. The Dope Show (Video)
4. The Dope Show
5. Sweet Dreams Are Made Of This
6. Apple Of Sodom Live