diumenge, 5 d’agost del 2018

DE/VISION – Rage

03/08/2018: Trobada amb annexionistes al perfil de Facebook de Somatemps.


Avui he entrat al perfil de Facebook de Somatemps, una organització que s’autoanomena democràtica i respectuosa amb totes les formes de pensar que siguin legals, i he donat la meva opinió. El resultat ha estat el que podeu veure a la foto:




Com podeu veure, en poc menys de 4 hores, ja havien esmentat “la figa de ma mare”, m’han qualificat de “Chifla subnormal”, “supremacista”, “nazi y facha xenofobo sectari”, “borrego de mierda”, pero la cosa no acaba aquí. Com podeu veure, algú va voler fer-me enfadar recordant-me que “ells” tenen (això es creuen) el poder d’imposar-me la seva identitat. En realitat només tenen el poder de documentar-me amb la identitat que em volen imposar, però soc jo qui decideix quina identitat tinc, i per molt que un paper digui una cosa, emparat pel poder de la força bruta (ara ja ho poden dir clarament) jo soc el jo decideixo ser. Algú que vol imposar identitats, nomes té un nom. Feixista. I així li vaig fer notar.


Però la cosa va anar mes enllà, i algú es va prendre la molèstia d’investigar-me i amenaçar-me:





Bé, veient el que m’he trobat, no he pogut evitar pensar en aquest clip de DE/VISON, on podem veure gent molt cutre, pensant-se que són grans artistes i nomes fan el ridícul i desprenen bilis, odi i una ràbia que no els pot anar gens bé. La cançó és diu “RAGE (Ràbia)”, que és, junt amb l’odi, l’únic sentiment que tenen.


Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i el so a tota canya.

Què en gaudiu.
I sigui com sigui, fem república i llibertat presos polítics.

ANY: 2010
Àlbum: Popgefahr


Senzill: Rage