diumenge, 23 d’agost del 2015

DURAN DURAN – Taste the summer

23/08/2015:


Fa temps que no escric res aquí, i el motiu d'això no és ni la falta de temps ni la falta de temes dels que parlar, ni la falta d'esdeveniments (concerts o publicacions de discos) musicals de grups o solistes que em motivin. La única i exclusiva raó ha estat la mandra.

Peró al començar les vacances, ara fa 3 setmanes, em van venir ganes de dir-hi alguna cosa, i per tan em vaig posar a decidir sobre què i amb quina cançó. Tot això va coincidir amb un època on escoltava gairebé exclusivament a DURAN DURAN. Per tant, els escollits eren DURAN DURAN. Aquesta època Duranita, venia arrel d'una entrevista que els hi van fer a Catalunya Radio amb motiu del seu concert al Sònar de Barcelona. Els hi van preguntar si tocarien tots els seus grans èxits i tots els seus temes clàssics. Van respondre que “evidentment que sí, No fer-ho, seria decebre als assistents al concert”. Aquesta resposta em va posar la mosca darrera la orella. És possible amb dues hores de concert tocar tots els seus temes imprescindibles? Vaig fer la prova. I la resposta és NO. Amb dues hores de concerts és impossible que toquin tot el que haurien de tocar sense decebrem. Potser amb 3 hores podria ser comprensiu, i podrien deixar-me satisfet, però amb dues hores, n de conya. A mes, DURAN DURAN no s'han caracteritzat mai per fer concerts llargs, i a sobre, si es toca en festivals, els concerts són en versió reduïda.

Ara que ja sabia que volia posar una cançó de DURAN DURAN, ara calia saber quina cançó. Començant les vacances, només es veia viable “Taste the summer”. Una magnifica cançó dels seu disc de retrobada dels membres originals del grup, “Astronaut”, però que ni té vídeo clip, ni hi ha cap vídeo en directe ni res. Això vol dir que l'he hagut de fer jo.
Entre el fet de fer el vídeo i que no li he donat tota la prioritat què necessitava, el publico quan ja soc a punt d'acabar les vacances.

Bé, el vídeo no m'ha quedat molt bé, però em venia molt de gust posar aquesta cançó. Hagués estat més fàcil posar “Rio”, que té un vídeo força estiuenc, o “Come Undone”, ja que aquest estiu he estat al Aquarium de Barcelona. Però “Taste the summer”, se'm va posar molt al cap.


Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.
Què en gaudiu.

ANY: 2005
CD: Astronaut