dilluns, 31 de desembre del 2012

ROLL DEEP – Take control (Feat. Alesha Dixon)

31/12/2012:

Les últimes entrades han estat un mica profundes, fosques i pessimistes o negatives. Aquesta nit, nit de cap d'any, cal, encara que sigui per enganyar-nos a nosaltres mateixos, mirar el futur amb optimisme i bon rotllo. Avui toca una cançó que em motiva per la festa sense més histories que fer festa per fer-la. És una cançó que em transporta a una discoteca amb música sense més, efectiva per ball per tothom, i amb la que molts es poden trobar còmodes.

La cançó és d'un “col·lectiu” que es fan dir Roll Deep (en el fons segueixo profund) i dels que no conec res més que aquesta cançó , i em sorprendria molts que algun cop tornés a posar una cançó d'ells. Però la veritat és que la cançó està molt ben feta, construïda d'una forma efectiva i amb uns sons força contundents, sobretot el baix seqüènciat, que m'agrada molt. Tenint en compte que el “rap” em tira bastant enrere, encara té més merit que aquesta cançó m'agradi i m'animi d'una manera especial. Molt merit d'això, està a la tonada, que considero d'aquelles que t'animen l'anima i et fan volar els peus, interpretada per la Alesha Dixon, que també em motiva bastant. D'ella sí que hi han més possibilitats que algun dia posi una cançó, ja que n'hi ha una amb un cert aire retro, que m'agrad molt.

Bé, només em resta desitjar molt bon any a tothom (bé, a tothom tothom, potser no)

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.
Què en gaudiu!!

ANY: 2010
CD: Winners stays on

Take Control (Feat. Alesha Dixon)