dissabte, 6 d’octubre del 2012

LITTLE BOOTS – Symmetry / New in town (live 2009)

06/10/2012:

 
L'altre dia, mentres la meva dona i jo, parlàvem sobre el concert d'And One, la meva filla ens va interrompre dient “jo vull anar al concert . . .” la meva dona i jo ens varem quedar de pedra mirant-la, esperant que digues el nom de qui volia anar al concert “. . . de Little Boots” “De Little què?” va dir la meva dona, amb cara de estar mossegant una llimona “Little Boots” vaig dir jo, amb certa xuleria, orgull i satisfacció. Era evident que li acabava de guanyar una nova batalla musical a la meva dona (tot i que a la meva dona, també li agrada Little Boots, però no ho sap i si us plau, no li digueu!) “Per què vols anar a un concert de la Little Boots?” li vaig preguntar a la meva filla. “No ho sé. M'agrada” Jo, que encara estava tot inflat davant de la meva dona, que em mirava malament, li vaig contestar a la meva filla. “Primer. La Little Boots no fa cap concert per aquí a prop. Segon. De fet només t'agrada una cançó de la Little Boots. No saps com són les altres cançons. I tercer, encara ets petita per anar de concert. La música està molt alta. Hi ha molta gent, i no veuries re. I fins que no tinguis 18 anys, no et deixaran entrar.” “doncs jo vull anar-hi” va dir amb un clar sentiment de tristor i ràbia, però que jo en aquell moment, no vaig percebre, ja que estava en un estat d'eufòria continguda que m'omplia d'arrogància i satisfacció, veien com la meva dona, rabiàva, veien com un altre cop, la meva filla gran es decantava per la meva musica enlloc de per la seva. Aquella mateixa nit, quan la meva filla ja dormia, em va arribar una notificació de la plana web de la Little Boots anunciant-me, el seu proper concert a Barcelona. Quina casualitat!!!!!Era evident que havia de parlar d'això. Així que aquí ho deixo.

Per il·lustrar aquest a bonica historia, tenia que cercar la cançó “Symmetry” en directe, que és la cançó que li agrada a la meva filla i amb la que demostra que té bon gust (ejem ejem). I també poso “New in town” ja que és una cançó que m'agrada molt, i en el vídeo, es pot veure com un pare, porta a la seva filla al concert de Little Boots, i m'ha fet sentir malament. Potser sí que hagués hagut de portar a la Queralt al concert. De fet, m'agrada que agafi a la Little Boots com model a seguir. Desprès de romiàri una estona, crec que he fet bé en no portar-la. Ja tindrà temps d'anar a un concert de . . . qui sigui.

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.

ANY: 2009
CD: Hands

CD-single: New in town

New In Town (Live Glastonbury 26 june 2009)