dissabte, 4 d’agost del 2012

KELLY CLARKSON – Stronger (What doesn't kill you)

04/08/2012:

Avui començo les merescudes vacances d'estiu. Ara gaudiré durant tres setmanes de l'absència d'horaris, i de la companyia constant de les meves filles. Recuperaré el son i intentaré posar-me al dia en moltes coses. També m'he proposat aquest estiu, treure del meu vocabulari les paraules “buenu” i “pues”, i utilitzar en el seu lloc, les paraules correctes que són, “bé” i “doncs”. No se si ho aconseguiré.

Per celebrar el començament de les vacances, ho faig compartint una de les dues cançons d'aquest estiu que m'han agradat prou com per compartir-les a aquest blog. L'altre ja la vaig compartir la setmana passada, i ara toca aquesta altra. És una cançó de la nord-americana Kelly Clarkson, que fins avui, no tenia ni idea que existia. Sembla ser que és una guanyadora del concurs de televisió “American Idol” i aconsegueix unes importants quantitats de vendes dels seus CD's, competint amb les grans dives del moment. La cosa té el seu merit, ja que si bé canta igual de bé que elles., no és ni una sex-bomb, ni una ballarina de les treu el singlot. Penso que ho deu aconseguir fent una bona elecció de les cançons que presenta.

La cançó, “Stronger (What doesn't kill you) és una perfecta cançó d'estiu, amb un toc més rocker de l'habitual, i probablement amb una lletra menys superficial del que acostuma a ser normal. Una cançó que musicalment no té cap tipus de complicació, però que està ben feta, ben enregistrada i ben interpretada. Una cançó amb una base rítmica bastant intensa i una melodia enganxosa, sense ser ensucrada. No tinc re mes a dir, només que espero que tothom gaudeixi, tenint en compte els temps que corren, mes que d'unes bones vacances, d'un bon estiu.

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i els so a tota canya.

ANY: 2011
CD: Stronger

Stronger (What Doesn't Kill You)

1 comentari:

btretze ha dit...

Bones vacances! Després escolto la cançó que ara estic al mig del partit del barça :)