dijous, 15 de desembre del 2011

NITZER EBB - Hearts & minds (Live no oficial in Belgium 2011)

15/12/2011:

I per acabar amb aquest frenesí de publicacions ràpides en pocs dies, parlo de Nitzer Ebb, que toquen a Barcelona el proper divendres a la Sala Bikini, i no hi podré anar. No tinc paraules pel drama intern que estic vivint. El millor grup de tota la historia . . . . . . i jo seré a casa?!?!?!?!? Estic desfet. Estic fatal.

Bé com és tard i segueixo sense tenir temps, vaig per feina. Penjo un directe no oficial de “Hearts and minds”, i ho faig per dos motius. Un perquè Nitzer ebb és un d'aquells grups que posa tot el cor i tot el cap en els seus directes. I el segon perquè és un directe no oficial i és el més semblant al que es pot viure en un directe de Nitzer ebb. El vídeo se sent prou bé. La cançó, és d'aquelles que no saps com, però poc a poc, es fa infiltrant en el teu cos, i sense ser una cançó de ritme trepidant, acabes ballant com boig.

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats i el so a tota canya.

ANY: 1989
CD: Belief


















MaxiCD: Hearts & minds
















ANY: 2011


1 comentari:

btretze ha dit...

Això sí que és posar les expectatives ben altes. A veure si demà trobo un segon per posar un video jo també.