dimecres, 17 de juny del 2009

MIGUEL BOSÉ - Si tu no vuelves (Amb Shakira)

16/06/2009:

Un altre dels festivals estiuencs que se celebren per les nostres terres és el dels Jardins de Cap Roig. Aquest any, l’inaugurarà el proper 5 de Juliol, en Miguel Bosé. A aquest cantant que diuen camaleònic (crec que està sobrevalorat) el pateixo sovint, ja que a la meva dona li agrada bastant. Però he de reconèixer que hi han cançons d’ell, que m’agraden. Tot hi això, també puc dir que sobre tot el repertori d’en Miguel Bosé, podria fer un doble CD recopilatori, on un disc seria el de bones cançons, i l’altre seria de cançons insofribles i excessivament pretensioses, sense aconseguir ser, des del meu punt de vista, bones cançons.

L’últim que ha publicat en Miguel Bosé, és un doble CD recopilatori dels seus èxits en forma de duets, amb altres personatges de la faràndula, sota el títol de “Papito”. Dins d’aquest doble CD, hi ha concretament una cançó, que en la seva versió original, ja em va impactar molt, trobant-la extraordinàriament bona. Ara, l’ha tornat a enregistrar amb la Shakira, i no sé si per la veu de la colombiana, o pels nous arranjaments (probablement les dues coses) crec que han aconseguit un tema de bellesa absoluta.

Penjo aquesta cançó, i potser algun dia, estaré de prou humor, per explicar, com vaig estar a punt de fer el més absolut dels ridículs, davant del protagonista d’avui. Em va anar d’un pel.

Ah! També estarà en concert el 26 de Juliol a Mataró.

Ja sabeu, llums tancats, i el so a tota canya.
Que en gaudiu.

ANY: 2007
Àlbum: Papito
























Si tú no vuelves (Amb Shakira) (Vídeo clip no oficial)




Més cançons i més informació.