dissabte, 6 de desembre del 2008

VNV NATION

05/12/2008:

El proper divendres, 12 de desembre, els VNV Nation, fan un concert a la sala Bikini, on ens presentaran el seu últim treball “Jutgement”.
Vaig poder gaudir d’un concert d’aquest grup, que em van sorprendre, per com resolien amb molt èxit algunes carències que tenen. Es van mostrar força comunicatius (van demanar que el Barça “matxaqui” tantes vegades com pugui al Chelsea) i tenien més seguidors dels que em pensava.

Combinen cançons de base electrònica amb temes instrumentals, també electrònics, molt ben treballats i imprescindibles per persones amb sensibilitat “electrònica”. En disc, també ens ofereixen temes molts sensibles i tristos. No són el millor grup del món, però si són molt recomanables i gens avorrits, sent força efectius en directe.Pel que he pogut sentir del seu últim treball, segueixen en la línia de l’anterior treball i per tant, m’agradarà.
Pensava penjar només tres temes, però buscant, buscant, no m’he n’he pogut estar de penjar-ne mes de tres.
SI els voleu escoltar, ja sabeu. Llums tancats i els auriculars a tota canya.
Que en gaudiu.

ANY: 2001
Epicentre (live)

ANY: 2003
CD: Honour2003

CD ROM: Pastperfect
PastPerfect (Vídeo-clip)

ANY: 2004
DVD: Pastperfect

Electronaut (Live)

ANY: 2005
CD: Matter + Form


Endless Skies (no oficial)

Senzill: Chrome

Chrome (Live)

ANY: 2007
CD: Jutgement

Nemesis (No Oficial)

Més informació i més cançons