dissabte, 6 de març del 2010

DANCE MAN - Afro Gunso

06/03/2010:


Avui és l'aniversari de la meva filla gran que fa 8 anys. Com l'any passat per aquestes dates, amb motiu de l'aniversari de la meva filla, penjo una cançó que conec gràcies a ella. L'any passat va ser un ending (les cançons amb les que acaben els capítols de les sèries es diuen així) de l'Inuyasha. Aquest any, torna a ser un ending, però del Keroro. Una cançó, que des del meu punt de vista, és brutal.

No he pogut esbrinar massa cosa de l'autor i interpret de la cançó, però pel que he pogut veure, m'ha agradat. Sembla que és tot un personatge.

Si escolteu aquesta cançó, s'hauria de fer amb els llums tancats i amb el so a tota canya.

ANY: 2004
Àlbum: Respects Keroro Gunso


Senzill: Afro Gunso



Més cançons i més informació

2 comentaris:

Brian ha dit...

No havia prestat massa atencio fins ara pero els nostres 2 xiquets també fa dies que ens parlen de Kororo i les seves aventures. Com que encara estic aprenent els noms dels aliens del primer serie de Ben 10, veig que els jovens van per davant nostra! Demà els ficaré la musica a veure que els sembla.

Tens rao, segons lo Wikipedia, el cantant intenta amagar la seva identitat detras del nom Dance Man ...

música: ni temps ni espai ha dit...

Uy!!!!!
Jo els noms dels personatges no els sé, el que si sé, és que els guionistes de la sèrie, abans de escriure es guions, s'estimulen amb alguna cosa, o acaben d'arribar una mega-farra, ja que fan uns argument un tant surrealistes, i fins i tot, un pel fora de lloc (però sense passar-se)
Salutacions.