diumenge, 3 de gener del 2010

NITZER EBB - Never known

03/01/2010:

Des del passat estiu, Nitzer Ebb són notícia amb relativa freqüència, i ho he anat deixant per demà els comentaris sobre les mateixes, i finalment se m'han acumulat les notícies. Així que aniré per ordre cronològic, i tal com vaig comentar l'últim cop que vaig parlar d'ells, són un dels grups escollits per fer la banda sonora de la sexta entrega de la saga Saw, repetint, ja que ja varen participar en la quarta entrega d'aquesta mateixa saga. Ho fan amb la cançó "Never Known", que és una d'aquelles cançons que fan, que em recorden perquè Nitzer Ebb, per mi, són un grup especial. De fet, són el grup que han obtingut més cops el "certificat ntne al millor grup de tota la historia".

Com se com van les coses, i pensant que potser no tindré temps de parlar de les altres notícies que ha generat Nitzer Ebb durant la segona meitat de 2009, les anomenaré, amb l'esperança de poder parlar d'aquestes notícies amb més "profunditat", encara que segurament, ja les sabreu:
1) Seran el teloners de Depeche Mode durant aquest mes de gener.
2) El 22 de gener surt al mercat el seu nou disc.
3) el 12 de març, toquen a la Sala Apolo de Barcelona.

Bé, us deixo amb el vídeo que m'he hagut de currar per presentar-vos la cançó que participa de la banda sonora de Saw 6.

Si escolteu aquesta cançó, s'hauria de fer amb els llums tancats i amb el so a tota canya.

ANY: 2009


Never Known (Vídeo no oficial per ntne)

Més informació i més cançons