divendres, 20 de novembre del 2009

DEPECHE MODE - Light

20/11/2009:

Avui divendres (i demà dissabte) són les dates dels concerts de Depeche Mode a Barcelona en la seva actual gira. He complert la meva promesa i no he anat (ni aniré) al concert, però ha anat de ben poc, ja que he estat a punt d'anar-hi, i de franc.

Si hi haguès anat, m'estaria beneficiant de la desgràcia d'un altre persona, i la veritat, m'haguès sabut greu. A la fi, la desgràcia de l'altre persona no s'ha evitat, i jo tampoc he anat al concert. Que hi farem!!!

Tot i això no vull passar per alt, els concerts de Depeche Mode a Barcelona, sobretot tenint en compte, que en els darrers temps, m'he "reconciliat" amb ells. És per això que penjo una de les seves últimes cançons, "Light" que és una d'aquelles cançons que acaben sent una cara B o una Bonustrack, quan en realitat es mereixen ser una de les cançons protagonistes del conjunt del treball publicat. A sobre segur que no la tocaran avui al concert (ni demà) i aquesta cançó es mereix un reconeixament.

Ja sabeu, llums tancats i el so a tota canya.
Que en gaudiu.

ANY: 2009
Àlbum: Sounds of the Universe
























Àlbum: Sounds of the Universe (Deluxe Box Set Edition)


Light (Vídeo no oficial)