dijous, 11 de juny del 2009

MÒNICA NARANJO - Destame (Directe) / Europa

10/06/2009:
Aquest passat cap de setmana, hem tingut la oportunitat de participar en la construcció d’Europa, però els percentatges de participació, ens diuen que això d’Europa, ens queda lluny. Potser perquè no entenem molt bé que és això del Parlament europeu. Un Parlament que no escull govern, però que hi ha un consell, que dicta directrius que s’han de complir, sense saber ben bé, quines competències té tot això de la política a nivell europeu.

Una cosa semblant em passa a mi, amb la cançó “Europa” de la Mònica Naranjo, que no acabo d’entendre per on va. Però musicalment és un tema que m’agrada molt.

La Mònica Naranjo, de tant en tant fa cançons arriscades, cosa que és d’agrair, i aquesta cançó n’és un exemple. El tema és ric, potent, energètic i, perquè no dir-ho ambiciós i pretensiós. Però és que la Mònica Naranjo és així. És l’excés en persona. Si t’agrada, dons cap problema, però si no t’agrada, pot resultar insuportable. En el meu cas, quan m’agrada, m’agrada molt, i quan no, doncs tampoc em desagrada massa.

Penjo aquesta cançó, d’aquesta cantant amb una veu prodigiosa, que manipula com vol i amb seguretat, que toca a Barcelona el proper divendres, 12 de Juny, a l’Auditori amb una orquestra simfònica. La crisi, no em deixarà anar-hi. M’hauré de conformar penjant també un vídeo en directe.

Ja sabeu, llums tancats i el so a tota canya (El directe no se sent molt bé)
Que en gaudiu.

Nacionalitat: Països Catalans.
Webs d'interès:

ANY: 2008
Àlbum: Tarántula























Senzill: Europa (Vídeo clip)























ANY: 2009
DVD: Stage



























Més cançons i més informació.