dimarts, 13 de desembre del 2011

RIHANNA - SOS (Live)

13/12/2011:

Un cop més, m'he de queixar de la meva falta de temps, i veig com inexorablement, el temps se'm cau a sobre. Voldria parlar de moltes coses, però és que no hi arribo. Per exemple, volia fer una entrada pels concerts que es fan a Barcelona durant aquest desembre (que n'hi han de molt interessants) i ho hauré de fer amb un ritme de publicació frenètic.

Avui toca parlar de la Rihanna. Poques coses puc dir d'aquesta cantant que . . . bé, sembla ser que és una excel·lent cantant, però la veritat és que no la conec prou com per estar-ne segur. El que puc dir d'ella, és que crec que és una noia que viu la vida, que crec que és una lluitadora i que es preciosa (molt preciosa) i que a mi, de debò, d'ella, només m'agraden dues coses. El seu físic (no sé si havia dit que és una noia preciosa) i la seva cançó “SOS”, on fa un tribut a Soft Cell de la versió que aquests van fer de “Tainted love” de la Gloria Jones. Tan bona va ser la versió, que es fan versions de la versió.

De fet, donada la meva situació de falta de temps, soc jo el que hauria de demanar “SOS”.

Bé. ho deixo aquí, i no m'allargo més. Una llàstima perquè voldria haver parlat del partit dels passat dissabte (R. Madrid 1 - Barça 3) on el Barça va humiliar en el joc al R. Madrid, cosa que sempre és d'agrair.

Penjo la versió en directe d'aquesta cançó, “SOS” ja que el motiu d'aquest escrit, és el concert d'aquesta preciositat el proper dimecres.

Si escolteu aquesta cançó, s'hauria de fer amb els llums tancats i amb el so a tota canya.

ANY: 2007
DVD: Good girl gone bad live