diumenge, 8 de maig del 2011

PROJECT PITCHFORK - Beholder

08/05/2011:

Avui, sinó passa res estrany, i gràcies a un amic, aniré al Nou Camp a veure el derbi (. . . . . bé, no el qualificaré) entre el Barça i l'Espanyol. Malauradament, el R. Madrid ha guanyat 2-6 al Sevilla, i per tant demà el Barça, matemàticament encara no podrà ser campió de lliga, suposant que guany el partit. I és que en els últims anys, l'Espanyol ha estat un equip que ha puntuat sovint al Nou camp. De fet, si no recordo malament, els últims quatre derbis disputats al camp del Barça, només 1 l'ha guanyat l'equip blaugrana.

Així demà seré un espectador d'un partit que tenia l'esperança de veure com el Barça guanyava la lliga, però no podrà ser. Com tampoc vaig poder ser espectador del concert de Project Pitchfork, del passat divendres a la Sala Apolo de Barcelona. Project Pitchfork és un grup que no em va captivar d'un inici, però que poc a poc, va guanyant espai en les meves preferències, i avui per avui, ja es podria fer un doble CD de grans èxits de Project Pitchfork, que estaria molt bé.

Curiosament, en el seu últim treball, tenen una cançó titulada “Beholder” (espectador), que està molt bé, s'enganxa amb molta facilitat, i el vídeo clip es deixa veure molt bé. Així que he decidit penjar aquesta cançó.

Si algú escolta aquesta cançó, ho hauria de fer amb els llums tancats, i el so a tota canya.

ANY: 2010
CD: Continuum ride



















2 comentaris:

btretze ha dit...

Els conec poquet, són molt foscos per a mi. A veure si els hi dono alguna oportunitat més que la cançó que poses tampoc està malament.

I a veure si el Messi també en fa 4 avui i segueix sent pichichi. Jo el miraré al bar, com de costum :)

música: ni temps ni espai ha dit...

Si que són foscos, però el seu últim disc, m'ha agradat força . . . i no és tan fosc.

En Messi potser no serà pichichi, però estic segur que ja li va bé :)

Salutacions.